wtorek, 21 grudnia 2010

Metamorfoza demi859b

PRZED:


Było bardzo ładnie . :)


Moja ocena za strój to: 8/10


















PO:




Moja wersja jest taka .






















PRZED:






















Jest ekstra .! Moja ocena to : 9/10


PO:






















Moja wersja . Dodałam okulary i pieprzyk . No i oczywiście zmieniłam fryz . ;) 

sobota, 18 grudnia 2010

Metamorfoza molek123

Niestety nie zrobiłam metamorfozy ubioru, ponieważ nie chciało się zapisać trzy razy próbowałam. :(


PRZED:


Było by ok gdyby nie ten kolczyk. W ogóle nie pasuje.














PO:
Ja zrobiłam delikatnie, dodałam kolczyki.

Metamorfoza MissRihanna1318

PRZED:
Było bardzo ładnie. Elegancko i szykownie.


7/10
















PO:




Ja zrobiłam wersję imprezową.




















PRZED:
Jest ekstra. Śliczne są te kolczyki.


7/10












PO:
Ja zrobiłam taką wersję. 

piątek, 17 grudnia 2010

Metamorfoza karolina__5

PRZED:
Jest ładnie ale trochę zwyczajnie.


5/10 Sorki.. :(




















PO:


Moja wersja jest na czerwono.. :) 




















PRZED:
Jest bardzo ozdobnie. Myśle że 6/10
















PO:


Oto moja wersja. Radziła bym żebyś kupiła jakieś sztuczne rzęsy.

Metamorfoza vicy2007

PRZED:
Jest bardzo fajnie, jednak dla mnie trochę za zwyczajnie. (chodzi o strój).


7/10


















PO:


Moja wersja jest taka. Masz bardzo fajne ciuchy. :)


















PRZED:
Jest ekstra, lecz trochę za dużo pieprzyków.


7/10












PO:
Ja zrobiłam tak. Te kolczyki są boskie.. :)

Metamorfoza Natkaa110

PRZED:
Nic do siebie nie pasuje. A zwłaszcza buty.
Radziła bym założyć bardziej eleganckie.


6/10
















PO:


Ja zrobiłam tak. 




















PRZED:
Nie jesteś ss więc nie masz kosmetyków. Podoba mi się ten naszyjnik.


7/10










PO:
Hmm.. No wyszło mi tak. W planie miałam całkiem inny wygląd, lecz ten wyszedł mi o wiele lepiej.


Pozdrawiam.:))





Metamorfoza MissTygrysekxx

PRZED:


Nie było za fajnie. :(  Niby wszystko było by w porządku gdyby nie te buty.


Sorki ale.. 4/10 :((














PO:
Ja zrobiłam bardziej elegancko. Pod spód włożyłam białą bluzką bez ramion z BASIC.
























PRZED:
Było by dobrzy gdyby nie ta ilość piegów i trochę krzywy makijaż. Ale przecież to w każdej chwili można zmienić. 


6/10








PO:
Ja zrobiłam tak. Zapomniałam dać sztuczne rzęsy, ale nie wiem czy by pasowały.

Metamorfoza InIaxD

PRZED:


Dla mnie jest ekstra. Uwielbiam tą sukienkę.:) Pasowała by jeszcze jakaś torebka czy coś.


9/10














PO:


Zrobiłam dwie wersje "po". Nie mogłam się zdecydować. 






















PRZED:
Jest super. Nic dodać nic ująć. :) Chociaż ja osobiście nie lubię tych ust.


9/10










PO:
Ja zrobiłam tak delikatnie i dziewczęco. Przymierzałam różne fryzury ale ta wydawała mi się najbardziej dobrana.




Pozdrawiam. :))

Metamorfoza Hannah__122

PRZED:


Było ładnie i elegancko. 


8/10


















Po:


Ja tak że zrobiłam elegancko. :)
Podoba mi się efekt.:))




















PO RAZ PIERWSZY.!!! METAMORFOZA TWARZY.!!!
PRZED:


Niby wszystko jest okej, i bardzo ładnie, lecz efekt ogólny nie wyszedł za dobrze. :( 


6/10




PO:
Hmm.. Wyszło mi tak. Dolka jest naprawdę ładna. Pozdrawiam. :* ^^

czwartek, 16 grudnia 2010

Metamorfoza Myszka1821

PRZED:
Było ładnie, ale pasowały by jeszcze jakieś dodatki. Jeżeli ubierasz się elegancko,radziła bym zdjąć kolczyki. :)




















PO:


Moja wersja jest uniwersalna. Sorki za to że sweter strasznie wystaje.. nie  chciał się ułożyć. ;P 
Myślałam żeby dodać jeszcze torebkę, lecz nie pasowała do czapki.

Nowe zimowe HB

Jest już nowe zimowe HB.!!! Kosztuje 20 sd.. Trochę drogo, hmm... kupujecie.? Ja tak. :)

http://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=29528

środa, 8 grudnia 2010

Metamorfoza VictoriaDeluis1

PRZED:


Strój genialnie pasuje do fryzury.
Jest super. :)


















PO:


Moja wersja jest elegancka. 
W tej sukience nogi bardzo ładnie wyglądają.

wtorek, 7 grudnia 2010

Metamorfoza olivvula55

PRZED:
Świątecznie. ;) Fajny pomysł. 





















PO:


Ja zrobiłam elegancko.
Zazwyczaj nie ubieram czarnych butów do czarnych rajtek, ale tu pasowało.

Metamorfoza girlmiley9

PRZED:

Jest ładnie, lecz dla mnie trochę za zwyczajnie.



















PO:


Moja wersja jest swobodna,
nie masz wielu ciuchów, więc nie miałam dużego wyboru.

Metamorfoza misiaczek.

PRZED:
Było okej.Ja wybrała bym inny kolor butów.



















PO: 

Dużo kombinowałam.
Lubie połączenie tych spodenek
z BASIC (kolor nie ma znaczenia),
i tej bluzki. Jeżeli chciała byś 
skorzystać z mojej propozycji, 
radziła bym zdjąć ten naszyjnik. 

Metamorfoza .Rozowa.dama.

PRZED:


Mi się bardzo podoba, 
ale nie lubię tych butów.
Jest dziewczęco i delikatnie.
















PO:
Oto moja propozycja.
Jest imprezowa i kolorowa.
Bardzo podoba mi się ta apaszka.