niedziela, 30 stycznia 2011

Metamorfoza Jasieca1234

Przed :
Dla mnie było bardzo ładnie. ;d  Nic dodać nic ująć.
Po :
Ja zrobiłam wersje imprezową. Nie wiem co tu jeszcze pisać.


Przed : 
Było by wszystko ok gdyby nie to że obrysowałaś kredką całe oko. Według mnie to nie wygląda ładnie. 
Po:
Ja zrobiłam bardzo delikatny makijaż. Użyłam kredki, fioletowego tuszu do powiek i tuszu do rzęs. Zmieniłam  fryzurę i dodałam kolczyki.

Pozdrawiam ;*

Metamorfoza PatrycjaFaruga9

Przed :
Bardzo mi się podobało. Jedyne zastrzeżenie to to że uda twojej doll są według mnie za grube. 
Po :
Ja zrobiłam wersje letnią i kolorową. Spódniczka to sukienka z "Antidote". Masz dużo fajnych ciuchów, więc myślę że gdybym miała więcej czasu wykombinowała bym coś lepszego. ^^


Przed :
Przykro mi , ale twarz twojej medoll w ogóle nie przypadła mi do gustu. Muszę przyznać że super pomalowałaś powieki. Niestety usta dałaś za wysoko, a malowanie ich na biało nie wygląda ładnie .. :( Nie lubię krytykować. Gdy popatrzyłam na strój który był boski, myślałam że twarz będzie inna. 
Po :
Ja zrobiłam o wiele skromniejszy makijaż : usta pomalowałam różową szminką i błyszczykiem z LUXE a oczy wydłużającym i pogrubiającym tuszem do rzęs, fioletową kredką do oczu i fioletowym tuszem do powiek z LUXE. Policzki lekko posmarowałam pudrem. Zmieniłam fryzurę i jej kolor a tak że dodałam kolczyki.

Pozdrawiam. ;*

piątek, 28 stycznia 2011

Hot Buys na LUTY



Jak widzicie jest już zapowiedź HB na Luty. Co o nich sądzicie? Jak dla mnie są nawet ładne, ale ta sukienka z długimi rękawami jest obrzydliwa.. :/


1 luty-Hot Buys Dotted Jacket
12 luty-Hot Buys Dotted Jackety
14 luty-Striped Dres
17 luty-Hot Buys Shoes
20 luty-Hot Buys Tee top
24 luty-Hot Buys Dres
26 luty-Hot Buys Stardoll Bag



Za informację dziękuję : MissMisia933

czwartek, 27 stycznia 2011

Nowe zimowe HB


I co tu dużo mówić kolejny "szałowy" hb . Kosztuje 7 sd i można go kupić w sklepie "evil panda" . Ja kupuje bo zbieram .. a wy ?

Metamorfoza pati.kevin

Przed :
Ogólnie jest ok , tylko nie wiem po co te włosy .. jest też trochę za dużo dodatków . I ta chusta tu nie pasuje.
Po : 
Ja ubrałam cię jak na łyżwy .. ale to dla tego że nie znalazłam butów które by pasowały . ;P

Przed :
Jak dla mnie było za zwyczajnie . Dolka jest bardzo ładna , ale ma za lekki makijaż . Ale to tylko moje zdanie. 
Po :
No mi wyszło tak ^^ . No nie jest idealnie , ale mi się podoba . :) 

Pozdrawiam . ;* 

poniedziałek, 24 stycznia 2011

Metamorfoza MissMisia933

Przed :
Było ślicznie . Nic dodać nic ująć . ;* 
Po :
Hmm .. No ja zrobiłam tak . Uwielbiam tą sukienkę ^ ^ .  Mi się bardzo podoba . :)) 



Przed :
Było pięknie . ; * Mam tylko jedną uwagę . Te usta są trochę za jasne . A tak to to bosko . ^ ^
Po :
Ja robiąc tą stylizację wzorowałam się na stroju , co pewnie widać . ; d Jak tak teraz patrzę to źle nałożyłam puder :[ . No cóż . 

Mam nadzieję że się podoba . Pozdrawiam . ; *

sobota, 15 stycznia 2011

Metamorfoza olusia518

Przed:
Hmm .. było by ok gdyby nie te buty . Radzę ci je zmienić . Ta sukienka mi się podoba . ^^
Po:
Ja zrobiłam tak . Niestety nie masz za dużo ciuchów . Pasowało by tu jeszcze bolerko lub torebka .
Przed: 
Miałaś bardzo krzywy make-up i trochę to wszystko nie pasowało . 
Po: 
Ja zrobiłam taką wersję . Dodałam dwa tusze do powiek : różowy i czarny , błyszczyk z LUXE , puder , zmieniłam fryzurę i dodałam kolczyki . 

Pozdrawiam . ; *

piątek, 14 stycznia 2011

Metamorfoza Luneme (NA KONKURS)





Przed : 
Było ekstra , tylko trochę smutno . Ta sukienka bardzo mi się podoba.
Po:
Ja zrobiłam tak . Na sukienkę z klubu Royalty, nałożyłam dwie spódniczki i czarną kokardkę . Do tego biało-czarne buty . Chciałam dodać coś fioletowego żeby pasowało do górnej części sukienki , ale nic nie znalazłam . :( 

Przed :
Było pięknie . Ja osobiście zmieniła bym tylko fryzurę .
Po:
Ja zrobiłam wersję elegancką . Użyłam : farby do włosów , błyszczyka z LUXE , czarnego i fioletowego tuszu do powiek , czarnej maskary do rzęs i kredki do oczu . Masz dużo ślicznych kolczyków kolczyków i przyznam się że miałam dylemat z ich wybraniem . ^^

Pozdrawiam . ;*

czwartek, 13 stycznia 2011

Metamorfoza miss-nina2206











Przed: 
Sukienka jest elegancka , więc ten tatuaż i słuchawki tu nie pasują . Kolorystycznie wyszło ci super .
Po:
Ja zrobiłam luzacko . Uwielbiam tą zieloną bluzę . ;*
Przed:
Było super , tylko ja podwyższyła bym fryzurę .
Po:
Ja zmieniłam fryzurę , zabrałam kolczyk i dodałam kokardkę .

Pozdrawiam . ;*


Spódniczka HB .

W StarPlazie , w sklepie "Evil Panda" pojawiła się nowa spódniczka HB . Kosztuję 15 sd , i od razu mówię że mi się nie podoba .  Oto foto :

piątek, 7 stycznia 2011

Nareszcie HB ..

Nowe HB .! Wreszcie po długim oczekiwaniu do StarPlazy weszły nowe buty HB . Kosztują 11 sd (jak zwykle drogo). Są do kupienia w RiO . Ja już je mam, a wy .?

czwartek, 6 stycznia 2011

Metamorfoza Misia1710

PRZED: 
Mi się bardzo podoba , szczególnie te rajtki ;d . 


9/10


















PO:


Ja zrobiłam wersję bardziej na luzie . ^^ Sorry że spodnie trochę wystają .:(




















PRZED:
Jest po prostu BOSKO ! 
Ja osobiście usunęła bym tylko te piegi .
9/10


PO:
Ja zrobiłam tak . Mi się podoba .^^

wtorek, 4 stycznia 2011

Metamorfoza Paula712

PRZED: 


Dla mnie jest ekstra . :) 
Chociaż ja osobiście dała bym inne buty.


Ocena to : 7/10
















PO:


Hmm ja zrobiłam zupełnie inną wersję . Taką "candy" .


















PRZED:


Było pięknie . Nic dodać nic ująć . :)


9/10












PO:

Mi wyszło jakoś tak. 


Pozdrawiam . :*